Laurdag 20 oktober 2007 skreiv Bjørn Kvisli:
Jeg gir ihvertfall min tilslutning til «fane».Det ordet hart lenge vært betegnelsen på den oppstikkende delen av skillekort i et kartotek. «Arkfane» derimot, kan jeg ikke huske å ha sett eller hørt noe sted.
OK. No har eg endra «arkfane» til «fane» i KDE, samt oppdatert fellesordlista. Eg veit ikkje korleis handteringa av OpenOffice.org foregår, så der frå dei som driv med det oppdatera.