2014-02-24 15:17 GMT+01:00 Hans F. Nordhaug Hans.F.Nordhaug@himolde.no:
Jeg foreslår, hvis den nye løsningen slår an i den norske oversettermiljøet, at vi kjøper et mer generelt domenenavn hvor løsningen kan ligge. Jeg kan betale for de 10 første årene ;-)
Jeg vil ytre et ønske om å ta i bruk www.i18n.no. Jeg ser at domenet allerede er registert av en gruppe som kaller seg Nemo project, http://www.nemo-project.org/node/1. Men domenet er ikke i aktivt bruk og gjengen virker ganske så fri programvare og dugnadsvennlige at jeg har vanskelig for å se at det ikke skulle kunne være mulig å komme fram til en løsning.
Mvh Håkon Løvdal