Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:OF64FD4268.BDF26366-ONC1256C14.0029CB46@akershus-f.kommune.no:
Er denne løysinga tilfredsstillande?
?? Jeg ser ingen forskjell når det gjelder at pila ligger over bokstavene (og at man dermed må rulle litt opp for å finne knappen).
Pila ligg over bokstavane men du treng *ikkje* rulla for å komma til pila ved navigering til og frå navigasjonsstripa.
Forklaring: Før havna du med bokstaven øvst på skjermen når du følgte ei lenkja frå navigasjonsstripa. No havnar du med pila øvst når du følgjer ei slik lenkja. Det var dette som var hovudproblemstillinga.
(Viss du *absolutt* vil ha pila og bokstaven på same linja (noko eg synest ser fælt ut), treng du berre fjerna 'display: block;'- deklarasjonen frå stilregelen til 'img'.)