Ok Herman, jeg er ferdig med kdeadmin/. Kan ikke garantere at det er feilfritt, men jeg har gått gjennom alt.
En annen ting, er det noen som kan gi meg en forklaring på hva jeg trenger/burde lese for å få til spellchecking i kbabel? Klarer visst ikke å få det til å virke, og kspell har ikke overvettes mye dokumentasjon så vidt jeg kan se. Hadde satt stor pris på det :) Debian (seff :)) sid, btw.