Ok Herman, jeg er ferdig med kdeadmin/. Kan ikke garantere at det er feilfritt, men jeg har gått gjennom alt.
En annen ting, er det noen som kan gi meg en forklaring på hva jeg trenger/burde lese for å få til spellchecking i kbabel? Klarer visst ikke å få det til å virke, og kspell har ikke overvettes mye dokumentasjon så vidt jeg kan se. Hadde satt stor pris på det :) Debian (seff :)) sid, btw.
On Tue, 7 Aug 2001, Øystein Skadsem wrote:
Ok Herman, jeg er ferdig med kdeadmin/.
Flott! I Kbabel lyser kdeadmin lyser mot meg med en grønn mappe full av grønne haker. :-)
Kan ikke garantere at det er feilfritt, men jeg har gått gjennom alt.
Konsistens er vanskelig: Du er ikke helt enig med deg selv om det skal hete "kjørenivåmappe" eller "kjørenivåkatalog", ser jeg. (ksysv)
(bare slump at jeg så det, jeg tok en 20 sekunders titt nå)
En annen ting, er det noen som kan gi meg en forklaring på hva jeg trenger/burde lese for å få til spellchecking i kbabel? Klarer visst ikke å få det til å virke, og kspell har ikke overvettes mye dokumentasjon så vidt jeg kan se. Hadde satt stor pris på det :) Debian (seff :)) sid, btw.
Spør du meg, så spør jeg deg. Jeg må ydmykt innrømme at jeg ikke kan gjøre stort mer enn å fordele gjøremålene, siden jeg er ferskere enn deg på Kbabel og CVS. Først i aften kom jeg godt igang...
Er det noen andre på listen som tror at de kan være til hjelp med kspell?