Imre Eilertsen skreiv 13.08.2019 19:03:
Jeg har nå fullført en oversettelse til bokmål av Leafpad, men hver gang jeg legger med PO-filen til denne E-postadressen, får jeg feilmelding tilbake om at meldingen har for mange spampoeng (Spesifikt 6,1 poeng). Kjenner dere til noen andre/bedre måter for meg å sende inn oversettelser til dere i stedet?
Hei, Imre!
Så vidt eg kan sjå, foregår omsetting av Leafpad ved «The Translation Project». Du skal altså senda fila til TP-roboten, ikkje til denne lista. Du finn meir informasjon om korleis på https://translationproject.org/html/robot.html
Når det er sagt, vart den siste versjonen av Leafpad gitt ut for omtrent 10 år sidan, og det ser ikkje ut til å ha vore noko vidareutvikling sidan då. Men du kan jo alltids prøva å senda inn omsettinga, og sjå om det får fart i sakene. :)
Vennleg helsing Karl Ove Hufthammer