Jeg synes også kortplass er bra. Har pleid å bruke den i dagligtale selv. Tonje Østby On Monday, September 16, 2002, at 01:43 , Karl Ove Hufthammer wrote:
Axel Bojer wrote:
Da likte jeg bedre Hermans versjon (kortplass); lett forståelig (aha - det har med kort å gjøre ...). Går inn for den!
Eg også. Oppdaterer nokon fellesordlista?
-- Karl Ove Hufthammer
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Tonje Østby Kreativ Mac'er -Macbrukere er ikke som andre Unixbrukere.