Onsdag 25. mars 2015 23.10.15 skrev Kolbjørn Stuestøl:
Håper ikkje du kuttar ut her, Kjetil.
Nei, ikke fra oversetting, jeg har bare ikke noe mer å komme med når det gjelder denne funksjonen :-)
Faktisk har jeg brukt litt mer tid på å oversette Jolla-programvare enn KDE- programvare i det siste, for til Sailfish OS har det kommet et program som heter Framrekkari, som fungerer med Transifex. Dermed har jeg oversatt litt nå og litt da f.eks. mens jeg sitter på rommet til ungene etter å ha lagt dem.
Lokalize har så absolutt sine fordeler, men akkurat nå er det den enkle tilgangen som gjør at jeg bidrar litt. "Fellesordliste" har forøvrig bokmerke også i nettleseren på telefonen - kommer ikke utenom den.