On Thu, 11 Nov 2004 14:04:09 +0100, Eivind Tagseth eivindt-no@multinet.no wrote:
"Hensikten med å logge disse "referrerne" er å finne ut _hvem_ (dvs hvilke sider/adresser) som henviser folk til deg." ^^^^^^^^
Jepp. Og en som henviser noen til deg, må nødvendigvis kunne kalles en ...?
Uh, er vi egentlig uenige om noe? For å sitere meg sjøl:
'Jeg foretrekker uansett "henviser/henvisninger."'
Eller var det noe heilt anna du tenkte på?
Hehe... min opprinnelige kommentar i denne tråden gikk på at det måtte være «henviser», ikke «henvisning».
Ah, åffkårs. Slik går det når man gjør "det rette" og klipper vekk mesteparten av den siterte teksten.
Men jeg meiner fremdeles at det ikke ødvendigvis må oversettes direkte. Å få fram poenget må være viktigere enn å oversette ord for ord. Men det kommer som sagt an på sammenhengen -- som jeg ikke har sett.
Jeg har ikke trodd at du mente at det skulle oversettes med «ref.*» og har heller ikke ment det selv... ;)
OK da ...:)
M :)