Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200507181509.04882.axelb@skolelinux.no:
«plakatfeit»? Det får iallfall fram at det er snakk om ein type feit skrift.
Eg likar forslaget.
hm. Eller plakatbredde? Det er vel en beskrivelse av tegnbredden?
Nei, det er det ikkje. Det er snakk om skrift*tyngda*, ikkje skrift-/tegnbreidda. Sistnemnte er det me kallar «smal» (condensed) og «brei» (expanded).