[Knut Erik Hollund]
Programmet jeg oversetter er et note editerings program.
Og nå begynner det å se ganske bra ut. Mye mindre svensk tekst der nå. :)
Men pass på at du får overført dine oversettelser inn i siste versjon av KDE. Jeg antar Gaute kan bistå deg der.