[Kjartan Maraas]
Vi kan ikke regne med å få nye pakker for 1.4.x, men forstår det slik at skolelinux bruker egne pakker med egne oversettelser lagt til?
For KDE har Gaute fikset et system som lager nye Debian-versjoner av kde-i18n-{no,no_NY,se}. Det er ikke noe tilsvarende for Gnome, da ingen med peiling har sett på det.
Har Gnome/Debian splitet ut oversettelsene som egne pakker, eller ligger de som en del av programpakken? Jeg har ikke lagt merke til gnome-pakker som tilsvarer kde-i18n-<språk>, så jeg trenger et hint om hva pakkene i så fall heter.