Axel Bojer axelb@start.no skreiv i news:OF3EF4F1A6.1D4E32B9-ONC1256C14.003F8E5A@akershus-f.kommune.no:
Vel, det med om det er ved siden av eller over, er nok en smakssak. Jeg skal ikke være for sta der. Men hos meg fungerer virkelig ikke det du sier: at pila står over bokstaven etter at jeg f.eks har trykt på «s» i alfabetet øverst. (Da bruker jeg opera på Debian-skolelinux-pr.25)
Nei, du har rett. Eg er som nemnt på ei anna maskin enn mi vanlige, og har ikkje tilgang til so mange nettlesarar. Det fungerte som eg sa i IE og Mozilla (samt ~alle nettlesarar som ikkje støttar stilsett, som Lynx). Eg har no lasta ned Opera, og kan stadfesta at det ikkje fungerer der.