Fredag 18. februar 2011 skreiv Sigmund Hansen:
Er ikke orddeling det å bruke bindestrek forresten? Vanlige folk vet vel ikke hva forskjellen er uansett, så det er vel greit.
Jo, orddeling er å dela ord med bindestrek, noko som slett ikkje er gale, so lenge det ikkje vert gjort feil (som eksemplifisert på "http://huftis.org/artiklar/orddeling-stoppen/").
Å dela ord utan bruk av bindestrek kallast særskriving, og er gale, med mindre det er snakk om ord/uttrykk som *skal* særskrivast (som «i dag»), sjølvsagt.
Ein bør ikkje kalla særskriving for «orddeling».