Petter Reinholdtsen skreiv 22.10.2022 09:09:
Jeg konkluderer i hvert fall med at jeg går for et bit, flere bit (og antagelig bit-et og bit-ene, muilgens bitet og bitene) i Debian-boken, så får vi se om det blir nok brukt til å komme inn i ordbøkene.
Du står sjølvsagt fritt til å skriva på dialekt i bøker du sjølv omset, men elles har me vel vore einig om at me skal bruka (normert) norsk bokmål og nynorsk i omsettingane våre. Ei grunngjeving er at dei skal kunne brukast som læremiddel i skulen.