Eg tykkjer "telefonprogram" var eit greit ord, men er det ikkje mogeleg å omsette det til "Ekiga mjuktelefon" for å bevare stilen i merkevaren, samstundes som det blir openbart kva det handlar om? Det blir fort litt klumpete med ord som sluttar på "-program", og "mjuktelefoni" høyres verkeleg triveleg ut :)
Bestehels Kurt
2010/6/12 Axel Bojer axelb@skolelinux.no
Den 12. juni 2010 22:49, skrev Torstein Adolf Winterseth:
Ekiga, eit program som liknar Skype, kallar seg sjølv for eit «softphone»-program. Dersom mora mi har Ekiga installert og går i menyane og ser «Ekiga softphone», så vil ikkje det seie henne noko så eg ønskjer å bruke eit anna ord, men vil gjerne ha litt innputt.
Har kome på nokre forslag: – Ringjeprogram
Jeg likte denne :-)
– Telefonprogram
Eneste aberet er at det får meg til å tenke på et program på en telefon.
– Mjukfoni (hehe)
:-)
Mvh Axel Bojer
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no