[Knut Yrvin]
Foreløpig antall deltakere på utviklingskonferansen er 21 personer:
Takk for den. Kan de som har noe de vil fortelle om når det gjelder den tekniske delen av Skolelinux-prosjektet, det være seg arkitektur, installasjon og oppsett, sende en mail til meg med det de kan tenke seg å fortelle om. Jeg er bedt om å organisere denne delen for lørdagens samling, og trenger innspill.
Har jeg forstått det riktig hvis jeg tror at lørdagen blir delt i to, der oversetterne jobber for seg, mens vi som jobber med den tekniske delen av Skolelinux jobber for seg?
(Reply-to satt til linuxiskolen@skolelinux.no. Vi flytter diskusjonen dit. :-)