Foreløpig antall deltakere på utviklingskonferansen er 21 personer:
Ragnar Wisløff Petter Reinholdtsen Tollef Fog Heen (728) Gaute Hvosleif Kvalnes (1128) Morten Ingebrigtsen (4200) Lars Preben Arnesen Runar Ingebrigtsen Axel Bojer Kristoffer Tjærnås Børre Gaup (3749) Tom-Erik Romøren Tom Olav Urstad Klaus Ade Johnstad Bjørn Steensrud Oddmund Utskarpen (530) + overnatting Knut Yrvin Vibeke Braaten Truls Teigen Tor Harald Nordnes Christian Juell Ørjan Johansen
I parantes står reisekost pr. person for dem som trenger finansiering. Total er dette så langt 10335. Det er flere som får finansiert reise, opphold, og mat av sin arbeidsgiver. Mange overnatter hos venner og kjente. Dette er bra!
Så langt jeg kan se er det kun en som trenger hjelp til overnatting, om jeg ikke har missforstått. Mat denne helga kommer sannsynligvis på rundt 20x500 kroner, altså rundt 10.000 kroner totalt.
Totalt ser kostnadene slik ut: - 10335 i reise - 10000 i kost (sannsynligvis kan dette bli rimeligere) - 1000 i overnatting = 21335 i totale kostnader
Da ligger vi langt innenfor budsjett.
Om det skulle være noe feil, eller mangler. Send meg tilbakemelding med en gang på epost: knuty@objectware.no
Jeg vil svare på kveldstid da jeg er utleid til Europay i en måned for å migrere en J2EE-applikasjon til en nyere utgave av et Java-rammeverk.
mvh Knut Yrvin Prosjektleder
[Knut Yrvin]
Foreløpig antall deltakere på utviklingskonferansen er 21 personer:
Takk for den. Kan de som har noe de vil fortelle om når det gjelder den tekniske delen av Skolelinux-prosjektet, det være seg arkitektur, installasjon og oppsett, sende en mail til meg med det de kan tenke seg å fortelle om. Jeg er bedt om å organisere denne delen for lørdagens samling, og trenger innspill.
Har jeg forstått det riktig hvis jeg tror at lørdagen blir delt i to, der oversetterne jobber for seg, mens vi som jobber med den tekniske delen av Skolelinux jobber for seg?
(Reply-to satt til linuxiskolen@skolelinux.no. Vi flytter diskusjonen dit. :-)