Kjetil Torgrim Homme wrote:
On Mon, 2007-11-12 at 19:32 +0100, Bjørn Steensrud wrote:
On Monday 12 November 2007 12:15:28 Kjetil Torgrim Homme wrote:
On Mon, 2007-11-12 at 10:50 +0100, Axel Bojer wrote:
Kjetil Torgrim Homme wrote:
kva *er* "HotSync"? korleis skil det seg frå vanleg synkronisering?
At den skjer fortløpende / med en gang?
det høyrest ut som replikering, og ikkje synkronisering. kva slags produkt har slik støtte?
Replikering høres bra ut. Det gjelder i alle fall Palms håndholdte, brukt i flere filer i messages/kdepim. HotSync er vel bortimot varemerke for den enheten som kobles til datamaskinen, og som man setter den håndholdte oppi for replikering.
ok, det du og Axel seier stemmer forsåvidt med det eg mistenkte, at ordet "HotSync" kun vert brukt i samanheng med Palm. etter mitt syn har vi då to val:
a) behandle HotSync som eit varemerke og ikkje omsetje det b) kalle det "synkronisering", for det er ikkje noko veldig spesielt med måten Palm gjer synkronisering på. dei har ein eigen knapp på "docking cradle" som kan brukast for å initiere synkronisering.
Jeg går inn for b :-)
vi burde forresten hatt "docking station" i Fellesordlista, berre for at det ikkje skal vere tvil om at dei "dock"-relaterte orda ikkje kan overførast til denne samanhengen. mitt framlegg er "ladestasjon". "docking cradle" er berre ein liten "docking station", eg trur ikkje vi treng å skilje dei frå kvarandre.
Høres greit ut, det.
Hilsen Axel