On Thu, 25 Apr 2002, Klaus Ade Johnstad wrote:
-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
On Thu, 25 Apr 2002, Gustav Foseid wrote:
bugzilla-skolelinux@developer.skolelinux.no:
http://bugs.skolelinux.no/show_bug.cgi?id=105
Summary: Mangler oversatt versjon av kmplotJeg har begynt å fikle med denne. Litt mer slitsomt å oversette fra tysk, men jeg tror det skal gå rimelig greit.
Jeg har også begynt å fikle med denne, og har et problem: når man holder musa over en knapp så popper det opp en liten kul firkant med en beskrivelse av denne knappens funksjon, på tysk!, og jeg finner ikke stedet i .pot-fila som styrer dette. Noen ideer?
Axel: Kan du være til noen hjelp her? Plotter-programmer er kanskje litt vel matematiske for en som studerer humanoria, men du lærte jo noe om hva funksjoner og grafer var i 1MA på 1. gym?