mandag 4. oktober 2004, 22:44, skrev Eivind Tagseth: | * Axel Bojer axelb@skolelinux.no [2004-10-04 21:09:35 +0200]: | > mandag 4. oktober 2004, 20:32, skrev Eivind Tagseth: | > > * Axel Bojer axelb@skolelinux.no [2004-10-04 18:35:12 +0200]: | > > > digitizer - 1. digital til analog omvandler | > > | > > omvendt | > | > ?? | | En digitizer konverterer vel fra analogt til digitalt?
Ahh! Ja, selvsagt!
-A.