Kjetil Torgrim Homme kjetilho@ifi.uio.no skreiv i innlegget news:1105210629.1518.235.camel@chico.njus.no:
Det bør vel vera «cue-fil» (eller «.cue-fil»?) då me vanligvis har filendingar med små bokstavar.
tja, eg brukar vanlegvis store bokstavar for å markere at det er eit framandord/stuttord som refererer til ein eller annan standard. eg seier også GIF-fil, JPEG-fil, EXE-fil, HTML-fil osv.
Ja, og det er ein nyasteforskjell her. Når du seier HTML-fil meiner du ei fil etter HTML-teknologien. Ei .html-fil er derimot ei (HTML-)fil med etternamnet html. Soleis kan ei HTML-fil vera både ei .html-fil eller ei .xhtml-fil, og ei SVG-fil kan både vera ei .svg-fil og ei .svgz-fil.