Hei,
Jeg har oversatt noen programmer i Skolelinux' SVN-samling, men disse blir ikke meldt inn hos KDE. Noen eksempler er extragear-multimedia/kaffeine, extragear-multimedia/kmplayer og extragear-network/ktorrent. Er det noe feil med .po-filene jeg lager, eller skal jeg sendte dem til KDE direkte?
Hilsen
Alexander N. Sørnes