Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com wrote in news:200205132157.05388.gaute@verdsveven.com:
("cd" eller "CD"? eg meiner fyrstnemnte.)
Eg ville nok gått for «CD», men skrivemåten er visst valfri.
Mi stemme går til «CD».
Uansett ville eg hatt med ein bindestrek.
Det *skal* vera bindestrek.