fr. den 20. 07. 2012 klokka 02.23 (+0200) skreiv Kjetil Kilhavn:
Jeg finner ikke noen RPM-pakke for openSUSE med Pology, så da tenkte jeg jeg skulle bruke kilde (som jeg mener å huske jeg gjorde ved forrige anledning).
Det går ikke så bra, og det er litt irriterende nå som jeg har komplettert oversettingen til bokmål av en del ting...
Æh, må innrømma at eg ikkje forstår problemet. Pology er jo Python-programvare, som ikkje treng kompilering i det heile tatt! Berre kjør skripta direkte.
Eg òg brukar openSUSE, og har alltid kjørt Pology direkte frå mappa i18n/kde4/summit/pology i Skulelinux-SVN.
Karl