On Fri, 2009-09-18 at 21:07 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Torsdag 17. september 2009 skreiv Arno Teigseth:
(Er det forresten sterke meninger om vi skal svare før originalmailen, etter eller imellom linjene? :)
Ja! Mellom! Sjå http://antibiomatika.net/usenet/quoting.html for ei veldig fin innføring i korfor og korleis.
Hehe Men hva er outlook express? Trodde det var utdødd?
Arno