On Mon, Jun 27, 2005 at 09:26:21PM +0200, Lars Ivar Igesund wrote:
Måndag 27. juni 2005 16:12 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Lars Ivar Igesund wrote:
Eg har omsett Yzis (www.yzis.org) til nynorsk og putta nn.po i svn der. Eg har og lagt den ved her, i tilfelle nokon skulle ynskje å kritisere/dobbelsjekke.
Nokre umiddelbare ting eg ser:
font --> skrift
hmm, skrifttype?
Hilsen keld