[Axel Bojer]
Jeg testet igjen, og nå virker både stavekontroll, orddeling og synonymer.
Fint.
Skal vi rette småfeilene, eller bare legge det ut på:
Foreslår at vi gir ut, og fikser småfeilene i neste utgave.
Neste skritt en pressemelding.
Jepp. Skal vi samle utkastet på wikien?
Vennlig hilsen,