Tysdag 29. oktober 2002 10:05 skreiv Gaute Hvoslef Kvalnes:
Takk. Eg har fått vita at Quark brukar «Lås til register», så eg trur me går inn for det.
... eventuelt «sette på kegel», som visstnok er det verkeleg hardbarka typografar brukar. Ulempen med «register» er at folk kan blanda det saman med stikkordregister og liknande.
Nynorskordboka: kegel -en, -glar (ty., sm o s kjegle) typografisk nemning på høgda av bokstavtypar, målt i punkt (6) 8 punkts k- .
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes