On 8 Aug 01, at 19:20, Øystein Skadsem wrote:
Herman Robak wrote:
"page layout" er oversatt med "sideutseende". Jeg byttet det ut med "sidebrekking".
Synes da sideutseende er mer dekkende...?
Microsoft/Berlitz bruker "sideoppsett" for "page layout" i Word 2000.
Jon Grepstad