torsdag 27 november 2003, 22:22, skrev Håvard Korsvoll: | Hei | | Ser at det er gjort ein god jobb med å omsetje fargenamn i | kdelibs_colors.po. Er det gjort noko kvalitetssikring på det? | | I originalteksten er alle fargenamna skrive utan mellomrom. Skal vi skrive | alle namna utan mellomrom også? | | Det er ein streng eg lurer på om kan vere riktig. | BlanchedAlmond => lys papaya2 | | Håvard
Har du sammenlignet med http://i18n.skolelinux.no/nb/NorskeFargenavn.html ? Jeg laget den i sin tid, Karl-Ove har gitt noen innspill, men stort sett er den som jeg lagde den. Sammenlignet med diverse fargekart fra fargehandlere og synset litt. Gi innspill om du ikke synes beskrivelsen er beskrivende, så kan jeg ev. grave opp hvorfor det ble slik det ble ;-)
Mvh Axel