onsdag 13 desember 2006, 10:16, skrev Axel Bojer:
lørdag 09 desember 2006, 00:29, skrev Petter Reinholdtsen:
Brevet fra NUUG om stavekontrollen har fått en liten notis på side 7 i dagens Computerworld. Har også et lite bilde av meg og Axel. Ta en titt hvis dere er interesserte. :)
Vennlig hilsen,
Har også blitt nevnt i itavisen, der jeg benyttet anledningen til noen presiseringer :-) http://itavisen.no/php/art.php?id=360919
og på IDG.no med den noe underlige overskriften: «Linux-dugnad skal redde nynorsk» http://www.idg.no/produkter/programvare/linux/article33407.ece
På siste er det et godt svar fra Christian-Emil Ore, Faglig leder ved Enhet for digital dokumentasjon, UiO som jeg anbefaler å lese. Selv om det ikke er et offisielt svar, så gir det uttrykk for prinsippiel støtte fra det hold :-)
Mvh Axel