Axel Bojer:
Beskjer/Endra storleik --> Skjer av / endra storleik (?)
Beskjær er forøvrig greit nok, synes jeg.
Men det er ikkje lovlig på nynorsk.
Må man ha med at størrelsen endres, sier ikke det seg selv?
Nei, det er eit dobbeltverktøy: Du kan enten bruka det til avskjering eller til å endra størrelsen.
Malepensel --> Malarpensel
Malepensel på bokmål, ja.
Nei, «Malerpensel» på bokmål. Sjekk ordboka: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=m%25pensel&begge...
Slør/Skjerp --> Slør/skjerp Avskygg/Etterbelys --> Avskygg/etterpålys
Ok.
På bokmål bør det vera «etterbelys» (med liten «e»). Det er berre på nynorsk me ikkje likar «be-»-ord.
** Magnify (Zoom) Lupe Forstørr -> Vis større/mindre Smnlgn.: Scale Skaler Her er det bare snkk om å endre visningsstørrelse, og det kan bli både større og mindre. Forstørr er altså iallefall feil.
«Forstørr/forminsk»? «Vis større/mindre» er òg OK.
** scissors -> Saks (Hvorfor ta med «intelligent» på nynorsk? Er ikke originalen, saks , god nok?)
Poenget er vel at det *er* ei intelligent saks.