* Hans F. Nordhaug Hans.F.Nordhaug@hiMolde.no [2008-05-08]:
aptitude og dpkg snakker en del om «pending triggers» og «awaited triggers». Jeg er litt usikker på hvordan man på norsk skiller best mellom disse - kanskje
pending = pågående awaited = forventet
Takker for støtte eller bedre forslag.
Hm, alle andre steder oversetter vi pending med ventende. Går det med
pending = ventende awaited = forventet
eller blir det for likt?
Hans