Det ser ut til at Axels skript fjerner linjeskift og Karl Oves legger dem til igjen? Eller er skriptene nå blitt enige?
Er det feil i min kbabel-versjon som gjør at det kommer inn en ekstra blank linje som så blir slettet igjen i "retter opp vanlige feil" ? Kbabel 1.11.4, KDE 3.5.6
Bjørn