Kolbjørn Stuestøl:
I Windows er språkpakkane der med språkkodene «no» og «nb» (som er identiske i innhald) for norsk.
«no»?
Eg held på med «nn», men som du har sett i forumet, er det mykje som må avklarast først. Veit ikkje korleis det er i GIMP/Linux. Har forstått det slik at dei må lastast ned spesielt.
På Mandriva følgjer iallfall omsettingane til programmet med hovudpakken, mens hjelpefilene ligg i eigne pakkar for kvart språk.
(Har førebels ikkje fått set opp Thunderbird slik eg ønskjer, og bruker difor framleis OE, nå set til teiknkode UTF-8. Verkar det OK eller lager Windows framleis krøll?) Helsing
Nei, no ser alt ut til å fungera fint (med unntak av at du ikkje har skikkelig signaturskilje).
Takker.
Men Thunderbird er då triviell å setta opp, og utvilsomt ein betre e-postlesar enn OE (det skal ikkje so mykje til!). Og so er han tilgjengelig på nynorsk òg …