[Jostein Hove-Henriksen]
Hei jeg ønsker å bidra til oversettelse av skolelinux etc. Mitt hovedmål er bokmål, men jeg kan også hjelp til med nynorsk oversettelse.
Jeg trenger vel konto til svn.
Ny kontoprosedyren finnes på <URL: http://wiki.debian.org/DebianEdu/NewContributor >.
Vennlig hilsen,