Fredag 01 oktober 2004 18:17 skreiv Kjetil Torgrim Homme:
On fre, 2004-10-01 at 13:33 +0200, Axel Bojer wrote:
«Snarveistast» og hurtigtast, kort forklaring av forskjellen 1.10.2004
Det er prinsipielt to slags snarveier: De som går til et element på skjermen, og de som går til en menyoppføring. Førstnevnte kaller vi for en «hurtigtast», sistnevnte for «snarveistast».
Omvendt :)
På engelsk finnes det en vrimmel av betegnelser for dette, og ikke er de så konsekvente bestandig heller, allikevel bør vi prøve å være det på norsk Engelske betegnelser «(keyboard) accelerator» = «snarveistast» «keybinding/shortcut key» = «hurtigtast»
Men dette er rett.
eg vil prøve meg på ein litt annan måte å forklare skilnaden på:
i ein del grafiske element kan ein av bokstavane i eitt av orda vere understreka. dette markerer at brukaren kan trykkje Alt+bokstaven for å aktivere han. dette kallar vi ein "snarvegstast" (engelsk: "accellerator"). det finnest også andre tastekombinasjonar som ikkje er knytta til synlege ord eller grafikk, og dermed fungerer alltid. typiske eksempel er F1 for hjelp og Ctrl+S for å lagre. slike tastar kallar vi "snøggtastar".
Fin forklaring.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes