fredag 9. august 2002, 18:04, skrev Børre Gaup : | On Friday 09 August 2002 09.48, Eivind Tagseth wrote: | > * Axel Bojer axelb@start.no [020809 07:21]: | > > | nice snill, fin senket prioritet | > > | > > OK, men ta med «snill» også. | > | > Pass på at man enkelte ganger kan snakke om en «nice level», som kan | > dreie seg om både senket og øket prioritet. Evt. større og mindre grad | > av snillhet mot systemet. | | Eller bare «prioritet», det er jo prioritering av prosesser det er snakk | om. | | mvh, Børre
Prioritet er helt greit og nøytralt, men vi liker ordet «snill» også, og synes begge bør med.
Axel, Gaute