Lars Ivar Igesund larsivar@igesund.net čálii:
Har git vorte omsett til norsk? Eg reknar med at Dolphin sin 'stash'-funksjon i stor grad er inspirert av 'git stash'. Eg synest forøvrig haug er eit godt forslag.
git sin «stash» er jo eigentleg ein «stack» (stabel); kan du ha lag på lag med stash-ar i Dolphin? For det forandrar i så fall saka ein del …