[Dan Åsen Hansen]
Jeg har ærlig talt ikke fulgt "debatten" fra begynnelsen av, så jeg har ikke helt oversikt over hva som diskuteres, men hvis det er særtegn av en eller annen sort, kanskje man burde spørre en typograf?
God ide. Kan du sende en typograf til listen eller peke vedkommende til <URL: http://lister.huftis.org/pipermail/l10n-no-huftis.org/2021-May/thread.html > og gi oss tilbakemelding om hva vedkommende sier om saken?
Kjenner ingen typograf, så kan ikke bidra selv.