j
k
j a
j l
On 26.05.2009 13:55, Karl Ove Hufthammer wrote:
Både «venstre hale» (ev. «venstrehalen») og «nedre hale» er OK. Med ein doktorgrad i matematisk statistikk bør eg veta dette! :)
Hehe, såpass ja :) Gratulerer forresten!
Mvh Jørgen
Back to the thread
Back to the list