Þann mið 22.feb 2017 19:26, skrifaði Karl Ove Hufthammer:
Eg trur me derfor i første omgang treng eit substantiv (som «Papirkorg» og «Utklippstavle») i staden for eit verb.
Hva med "Lager" eller "Lagring"? Og hvorfor ikke en "haug" ;-) (sier en islending som kanskje ikke kan noe i norsk).
hilsen, Sveinn í Felli