lørdag 30. oktober 2004, 14:21, skrev Karl Ove Hufthammer:
Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget
news:200410291422.45180.axelb@skolelinux.no:
Eg har aldri tatt til orde for «systemkurv»; det er «systemtrau» eg føretrekker (på nynorsk). På bokmål har eg inga fast meining, men ein kan gjerne bruka «systemtrau» der òg.
Men trau er vel ganske beslektet med kurv (iallfall i denne betydningen)?
Ordboka seier at eit trau er eit «avlangt, uthult trefat». Det passar ganske godt på systemtrauet.
Når eg hører «kurv» ser eg for meg noko ganske anna. Elles er ordlyden òg ein av grunnane til at eg likar «systemtrau» godt.
Det kom aldri noe fprslag vi ble speielt enige om, så siden vi allerede har et halvetablert ord (systemkurv), så får vi hangle oss videre med det inntil noen kommer opp med noe genialt :-)
Legger det inn i ordlista, oppsummerte de orda vi ellers nettopp ble enige om også (thumbprint mm).
-Axel