Axel Bojer:
P høres lurt ut, samme tegn to steder bør være unødvendig. Eller synes jeg forslagene virker gode og gjennomtenkte :-)
Ei lita oppdatering: Eg har no gjort ei lita endring slik at hardt *tynt* mellomrom vert tilgjengelig på «Alt Gr + Shift + Mellomrom».
Hvor og når kan dette bli allment tilgjengelig? På alle Linux-distribusjoner i «alle» programmer?
Ja. *Når* er det vanskeligare å seia noko om, og det vil variera mellom ulike distroar.