Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv i innlegget news:7zbs889kj3.fsf@developer.skolelinux.no:
«Kommentartekst» trur eg er for generelt igjen, spesielt sidan det alt finst ein annan funksjon for å leggja inn notat («gule lappar») i teksten. Gode forslag er velkomne ;-)
Ordsmia?