j
k
j a
j l
Kommer over «CD's» en del og lurte på om det finnes èn korrekt måte å skrive dette på norsk. Har vel brukt CD-er og CDer til nå. Er dette diskutert før? (Har rota litt rundt i arkivene.)
Skål
Back to the thread
Back to the list