Tirsdag 07 august 2007 20:14, skrev Karl Ove Hufthammer:
Eg har no sendt inn alle dei oppdaterte omsettingane til KDE, slik at dei vert med i neste versjon av KDE 3 (og lause program). Eg vil gjera dette rimelig hyppig.
Flotte saker!
Beste hilsener
Knut Yrvin