Petter Reinholdtsen wrote:
Det er ikke mange som har meldt inn sitt alioth-brukernavn. Hvis dere
er interessert i å bidra, så hadde det vært fint om en klarte å gjøre dette snart. :)
Du kan leggje inn meg. Eg har korsvoll-guest som brukarnamn.
Håvard