Knut Yrvin:
Er det interesse for at eg skal legga inn desse omsettingane (og bokmålsomsettingane) i Skulelinux-SVN-arkivet? Eg innbillar meg at dei vil vera nyttige å bruka i omsettingsdatabasen i KBabel.
Er disse tekstene i po- og pot-format er dette rett fram. Hvis ikke, må man gjøre noen ekstra grep ved overføring av filer til po-formatet.
Tekstane er i «.po»-format. Eg har heilt slutta å orka å prøva å omsetta program som ikkje brukar «.po»!
Skal for øvrig bli spennande å få tatt i bruk KBabel/Kaider når støtte for det nye, forbetra PO-formatet er lagt inn.
Viss ja, vil eg legga filene under «i18n/other», som med andre eksterne omsettingar, og overføringa vil i utgangspunktet fungera éinvegs.
Sett igang. Jeg regner med at du følger opp dette i ekte gjørokratisk maner :)
Klart.